♥ Mam pytanie... Kim jest (są) dla ciebie R5 ?? Odpowiedzi piszcie w komkach :D
Ja kocham ich za:
1. Za ich muzykę która zarąbiście graja
2. Za ich charaktery
3. Za to jacy są nikogo nie udają
4. Za to że nie popisują się nie gwiazdorzą ( nie mam pojęcia czy takie jest słowo :D)
5. Za to że są meeega ładni ale to nie jest dla mnie takie ważne
6. Za to że nie wydają kasy na główna itp
7. Za to że codziennie są uśmiechnięci
8. Za to że są meega słodcy
9. Za to że maja zawsze poczucie humoru
10. Za to że na pierwszym miejscu mają rodzinę
11. Że szanują i kochają swoich fanów
12. Za to że po prostu są.
KOCHAM ICH ZA WSZYSTKO !!!!!!!!!
Dziękuję światu że mogłam poznać tak wspaniałą rodzinę !
~AliceLynch~
xoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxoxo
:D
PS. Niedługo 1 rozdział :) przepraszam za tą przerwę xD
No cóż... ja koffam ich za to że po prostu są i jest ich muzyka. Koffam ich całych i wszystkicv:*
OdpowiedzUsuń